Pinterest Ads

SharonBoerboom-mei'24-Joy-van-der-valk-nl-WEB-34 (1)
"Sharon is enorm behulpzaam en denkt graag met je mee."

Joyce - Baby Bubble Spa

Meer leads en klanten door middel van Pinterest Ads

Heb jij je al in Pinterest verdiept? Het is zakelijk gezien nog een relatief onontdekt kanaal. Daar waar Facebook en Instagram inmiddels erg competitief zijn en het adverteren daardoor prijzig is, liggen er bij Pinterest nog interessante kansen. Stap je in, voordat het momentum weg is?

Misschien herken je je wel in de volgende punten:
  • Je betaalt je steeds scheel aan advertenties, maar een hogere ROI (return on investment) blijft nog uit.
  • Je bent er klaar mee om constant zichtbaar te moeten zijn en nieuwe content te verzinnen.
  • Je weet dat je product aantrekkelijk is en dat mensen het graag willen hebben, maar je ziet dit nog niet terug in het aantal verkopen.
  • Je hebt een e-commerce bedrijf en ziet op de andere advertentiekanalen de kosten per sale steeds toenemen.

Waarom adverteren op Pinterest?

Pinterest is dé visuele zoekmachine van de sociale media. Het is een platform waarop je jouw merk kan laten zien aan mensen die specifiek zoeken op wat jij te bieden hebt. Hierdoor profiteer je van een hoog engagement- en conversiepercentage. De conversietijd is volgens een onderzoek van Neustar* zelfs 40% korter dan op andere platforms. Omdat de concurrentie op Pinterest nog relatief klein is, kun je ook nog eens goedkoop adverteren op dit opkomende platform.

https://ns-cdn.neustar.biz/creative_services/biz/neustar/www/clients/marketing/neustar-case-study-pinterest.pdf
Misschien herken je je wel in de volgende punten:
  • Het publiek is specifiek op zoek naar jouw producten
  • Hoog engagement- en conversiepercentage
  • 40% kortere conversietijd
  • Doelgericht adverteren: je kan écht jouw doelgroep bereiken
  • Goedkoop adverteren door weinig concurrentie
SharonBoerboom-mei_24-Joy-van-der-valk-nl-WEB-9
"LinkedIn adverteren brengt veel potentiële voordelen met zich mee!"

Sharon

SharonBoerboom-mei_24-Joy-van-der-valk-nl-WEB-59
"Van carrousel- tot video-, afbeelding- tekstadvertenties. LinkedIn biedt veel opties!"

Sharon

Wie zitten er op Pinterest?

Hoewel Pinterest al in 2010 werd opgericht, ondergaat het platform vooral de laatste jaren een flinke groeicurve. In Nederland zitten zo’n 4 miljoen gebruikers op de app, waarvan de meesten tot de Gen Z en Millennials behoren (18-34 jaar). Het zijn wereldwijd vooral vrouwelijke gebruikers, maar ook het aantal mannen neemt fors toe.

  • Voornamelijk Gen Z (18-24 jaar) en Millennials (25-34 jaar)
  • Grotendeels vrouw, maar het aantal mannen neemt fors toe
  • Mensen die op zoek zijn naar inspiratie voor hun idee of plan
  • Mensen die een aankoop willen doen maar (nog) geen merkvoorkeur hebben

Kies Jouw Pakket.

Al vanaf €1,- per dag kun je dagelijks honderden mensen die geïnteresseerd zijn in jouw producten op een visuele manier bereiken en inspireren. De concurrentie is op Pinterest nog laag, en de koopintentie is hoog. Dat maakt Pinterest anno 2023 hét platform voor bedrijven die meer producten willen verkopen.
Sterke Start pakket
Gratis kick-off strategiesessie t.w.v. €99,-
  • Publicatie van campagne
  • Wekelijkse updates
  • Doorlopende optimalisaties
  • Uitgebreide maandelijkse rapportage
  • Maandelijkse call om resultaten te bespreken
  • Exclusief advertentiebudget
  • Max. 2 revisies per campagne

* De opstartkosten bevatten het inrichten van de Business Manager, het instellen van de Pixel, Google Tag Manager en Google Analytics

* Indien je meer dan 2 campagnes per kanaal nodig hebt, komt er €199,- per extra campagne bij. 

* Alle prijzen zijn excl. btw





Power Up pakket
Gratis kick-off strategiesessie t.w.v. €99,-
  • Publicatie van campagne
  • Wekelijkse updates
  • Doorlopende optimalisaties
  • Uitgebreide maandelijkse rapportage
  • Maandelijkse call om resultaten te bespreken
  • Exclusief advertentiebudget
  • Max. 2 revisies per campagne

* De opstartkosten bevatten het inrichten van de Business Manager, het instellen van de Pixel, Google Tag Manager en Google Analytics

* Indien je meer dan 2 campagnes per kanaal nodig hebt, komt er €199,- per extra campagne bij. 

* Alle prijzen zijn excl. btw



All-in Adverteren pakket
Gratis kick-off strategiesessie t.w.v. €99,-
  • Publicatie van campagne
  • Wekelijkse updates
  • Doorlopende optimalisaties
  • Uitgebreide maandelijkse rapportage
  • Maandelijkse call om resultaten te bespreken
  • Exclusief advertentiebudget
  • Max. 2 revisies per campagne

* De opstartkosten bevatten het inrichten van de Business Manager, het instellen van de Pixel, Google Tag Manager en Google Analytics

* Indien je meer dan 2 campagnes per kanaal nodig hebt, komt er €199,- per extra campagne bij. 

* Alle prijzen zijn excl. btw



Scroll to Top