Facebook & Instagram Advertenties Uitbesteden
Sharon is de perfecte partner in online advertising, ook als je zelf over de nodige creativiteit beschikt.
Nils - Zelle & Zo
Dubbele leads of omzet met winstgevende Instagram & Facebook ads.
Veel bedrijven ‘voelen’ de impact van hun marketing niet echt. Ze zien niet welke acties welke resultaten opleveren. Daardoor verliezen ze tijd, en geld. En een heleboel motivatie. Je herkent dit misschien wel:
- Je doet veel aan de online zichtbaarheid van je bedrijf, maar het levert maar geen klanten op.
- Je opent Facebook Business Manager, maar alles begint te duizelen. Je sluit de Business Manager weer af. Voelt meteen beter.
- Je opent Facebook Business Manager, maar alles begint te duizelen. Je sluit de Business Manager weer af. Voelt meteen beter.
- Je hebt al tientallen/honderden/duizenden euro’s aan Facebook/Instagram uitgegeven, maar het kost je meer dan dat het oplevert.
Waarom adverteren op Facebook en/of Instagram?
Wil je bouwen aan je naamsbekendheid, meer websitebezoekers trekken of je nieuwste producten in de spotlight zetten bij de juiste mensen? Met Facebook en Instagram heb je allerlei opties om superspecifieke en gerichte advertenties op te zetten.
- Groot bereik
- Consistent zichtbaar zonder dat je hier zelf steeds uren in moet stoppen
- Geen volgers nodig om te adverteren
- Een aanwas aan kwalitatieve leads
- Continue stroom aan klanten
- Sneller opschalen
"Ik besteed veel tijd in het volgen van de laatste ontwikkelingen, zodat ik dit toe kan passen op jouw advertenties!"
Sharon
Kies Jouw Pakket.
Al vanaf €10,- per dag kan je dagelijks honderden mensen bereiken die geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten. Dat maakt Instagram en Facebook dé kanalen voor bedrijven die impact willen maken.
Sterke Start pakket
- Adverteren op 1 kanaal: META, Google, TikTok, LinkedIn of Pinterest.
- Per maand €499,- (excl. btw)
- 1 kanaal
- 1 campagne
- 3 doelgroepen
- 2 advertenties per doelgroep
- €199,- eenmalige opstartkosten
- €199,- per extra campagne
- Publicatie van campagne
- Wekelijkse updates
- Doorlopende optimalisaties
- Uitgebreide maandelijkse rapportage
- Maandelijkse call om resultaten te bespreken
- Exclusief advertentiebudget
- Max. 2 revisies per campagne
* De opstartkosten bevatten het inrichten van de Business Manager, het instellen van de Pixel, Google Tag Manager en Google Analytics
* Indien je meer dan 2 campagnes per kanaal nodig hebt, komt er €199,- per extra campagne bij.
* Alle prijzen zijn excl. btw
Power Up pakket
- Adverteren op 2 kanalen: META, Google, TikTok, LinkedIn of Pinterest.
- Per maand €799,-
- 2 kanalen
- 1 campagne per kanaal
- 3 doelgroepen
- 2 advertenties per doelgroep
- €349,- eenmalige opstartkosten
- €199,- per extra campagne
- Publicatie van campagne
- Wekelijkse updates
- Doorlopende optimalisaties
- Uitgebreide maandelijkse rapportage
- Maandelijkse call om resultaten te bespreken
- Exclusief advertentiebudget
- Max. 2 revisies per campagne
* De opstartkosten bevatten het inrichten van de Business Manager, het instellen van de Pixel, Google Tag Manager en Google Analytics
* Indien je meer dan 2 campagnes per kanaal nodig hebt, komt er €199,- per extra campagne bij.
* Alle prijzen zijn excl. btw
All-in Adverteren pakket
- Adverteren op 3 kanalen: META, Google, TikTok, LinkedIn of Pinterest.
- Per maand €1049,-
- 3 kanalen
- 1 campagne per kanaal
- 3 doelgroepen
- 2 advertenties per doelgroep
- €449,- eenmalige opstartkosten
- €199,- per extra campagne
- Publicatie van campagne
- Wekelijkse updates
- Doorlopende optimalisaties
- Uitgebreide maandelijkse rapportage
- Maandelijkse call om resultaten te bespreken
- Exclusief advertentiebudget
- Max. 2 revisies per campagne
* De opstartkosten bevatten het inrichten van de Business Manager, het instellen van de Pixel, Google Tag Manager en Google Analytics
* Indien je meer dan 2 campagnes per kanaal nodig hebt, komt er €199,- per extra campagne bij.
* Alle prijzen zijn excl. btw
Resultaten.
In onze samenwerking kan ik je geen garanties geven over de uitkomst. Dit hangt van meerdere factoren af, zoals of je al organisch verkoopt, jouw landingspagina, opvolging en jouw aanbod, maar ik kan je wel laten zien wat er allemaal mogelijk is! Ik heb al prachtige resultaten weten te bereiken met mijn klanten.
Benieuwd wat adverteren voor jouw bedrijf kan betekenen? Boek een gratis strategiesessie.
Uitverkochte evenementen dankzij slimme advertentiestrategieën
Met de juiste doelgroeptargeting, een juiste boodschap, aansprekende creatives en een sterke advertentiestrategie zorg jij voor uitverkochte evenementen. Voor deze klant hebben we voor een kermisevent €1046,63 uitgegeven. Dit heeft maar liefst €12.104,97 aan omzet opgeleverd.
Vind jouw nieuwe werknemer door middel van advertenties
Krijg je die ene vacature maar niet gevuld? Laat ons je helpen door middel van advertenties. Met sterke advertenties en een juiste targeting kan jouw ideale nieuwe werknemer niet meer om je heen. Zelfs voor de zeer specifieke functies vinden wij geschikte kandidaten voor je. Voor deze klant hebben wij maar liefst 18 kwalitatieve kandidaten aangeleverd voor de functie "Technisch Support Engineer"
Verkoop jouw producten direct met winstgevende advertenties
Verkoop jij producten (tot +- €80,-) dan kan jij direct jouw producten verkopen vanuit de advertenties. Voor deze klant hebben wij voor een tijdelijk product in 2 weken tijd €162,51 uitgegeven en dit heeft een omzet van €2.391,25 opgeleverd. Dit is een ROAS (Return on Ad Spend) van 14,71 opgeleverd. Dit houdt in dat iedere euro advertentiebudget maar liefst €14,71 heeft opgeleverd.
Facebook en/of Instagram adverteren uitbesteden
Veel gestelde vragen over adverteren op Facebook en Instagram:
Adverteren op Facebook kan al vanaf €10,- per dag per campagne. Per campagne testen we meerdere doelgroepen en meerdere advertenties, zodat we kunnen opschalen bij de winstgevende advertenties.
Natuurlijk kun je zelf de resultaten inzien in de Facebook Business Manager. Dit kan wel wat onduidelijk zijn, als je niet weet waar je moet kijken. Daarom stuur ik iedere week een wekelijkse, overzichtelijke en begrijpelijke update met de cijfers van de voorgaande week, zodat je weet wat er met jouw advertentiebudget gebeurt. Daarnaast ontvang je iedere maand een uitgebreide rapportage die we samen bespreken.
Zit jouw doelgroep op Facebook en/of Instagram? Die kans is groot. Daarom kan Facebook en/of Instagram zeer interessant zijn voor jouw bedrijf. Zeker omdat je al met een klein bedrag per dag kunt adverteren op deze kanalen.
Twijfel je welk platform of welke platformen geschikt zijn voor jouw bedrijf, plan dan een gratis strategiesessie in. Er is vaak meer mogelijk dan je denkt!
Je hebt het volgende nodig: een Facebookpagina, Instagram Business pagina, een Facebook Business Manager (dit staat los van Facebook META), Google Analytics en Google Tag Manager. Wanneer we samen starten, zal ik je uitlegvideo’s toesturen over hoe je dit eenvoudig zelf kunt aanmaken. Kom je er niet zelf uit? Trek dan vooral aan de bel.
Eigenlijk kan je iedereen bereiken op Facebook en Instagram. We kunnen targetten op demografische gegevens, locatie, gedrag, interesses en ook op mensen die al de interactie met je bedrijf zijn aangegaan (retargeting).
Wanneer we samen aan de slag gaan, is het belangrijk dat je me toegang geeft tot jouw Facebook Business Manager, jouw Facebookpagina en Instagram-pagina en de Facebook Pixel. Die laatste drie kunnen via de Facebook Business Manager, ik heb geen inloggegevens nodig. Ook heb ik toegang nodig tot Google Analytics en Google Tag Manager account. Ook is het belangrijk dat je zelf zorgt voor input, zoals videomateriaal en informatie, zodat ik goed te werk kan gaan.
Geen probleem! Wanneer we samen aan de slag gaan, zal ik je instructievideo’s toesturen over hoe je zelf een Facebook Business Manager kunt aanmaken. Let op: META en de Facebook Business Manager zijn twee verschillende dingen.
Indien je nog nooit geadverteerd hebt, is dit lastig te zeggen. Daarom gaan we testen en optimaliseren, zodat er zoveel mogelijk uit het budget wordt gehaald. Heb je al wel geadverteerd? Dan kan ik een inschatting maken van wat adverteren je kan opleveren.
Wanneer je aan de slag wil, plannen we een strategiesessie in om de strategie voor de komende maanden te bepalen. Wanneer ik toegang tot alle accounts heb, ga ik zorgen dat alles goed meetbaar is en maak ik een eerste opzet van de advertenties. Wanneer deze akkoord zijn, gaan de advertenties live en gaan we testen. Iedere week ontvang je een update met de gemaakte kosten en de resultaten van de afgelopen week. Iedere maand ontvang je een uitgebreide rapportage, waarna je een call kunt inplannen waarin we de resultaten en het plan voor de komende maand gaan bespreken.
Om daadwerkelijk met een strategie aan de slag te gaan, gaan we minimaal 3 maanden samenwerken. De eerste 3 maanden is het niet mogelijk om op te zeggen. Na 3 maanden kun je maandelijks opzeggen.
Met mijn opstartservice zorg ik ervoor dat jouw account goed ingericht wordt en alles goed gemeten wordt. Hierdoor kunnen we conversies beter doormeten en kunnen we beter sturen op jouw advertentiedoelen. Ik start nooit met adverteren als de basis niet goed is.
Naast de algemene statistieken, zoals vertoningen, bereik, kosten per klik en conversies vind je in de maandrapportage ook een vergelijking met de maand daarvoor. Je ziet welke advertenties zijn gedraaid, een vergelijking van het hele jaar en de statistieken van Google Analytics. Dit zodat je écht inzicht hebt in jouw online marketingcijfers. Hierbij worden alle marketingtermen zo simpel mogelijk uitgelegd.